Afscheid en Aankomst - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Berdie Slits - WaarBenJij.nu Afscheid en Aankomst - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Berdie Slits - WaarBenJij.nu

Afscheid en Aankomst

Door: berdieslits

Blijf op de hoogte en volg Berdie

18 September 2011 | Spanje, Madrid

Ok.. daar ga ik dan!!
Pff, wat n rare gevoelens en gedachtes voel ik allemaal door mn lichaam gaan..
Het voelt helemaal niet alsof ik zo lang weg ben, maar ergens achter in mijn hoofd is is het toch raar en een beetje moeilijk.. Vooral als al je zussen dan beginnen te huilen als het moment echt daar is. Gevolgd door chantal en moeders.. (chantal en debbie, super dat jullie er waren!! Thanks!) Ja! Dan moet ik ook een traantje laten, maar gelukkig kan ik iedereen lachend achterlaten met mijn pauw imitatie.. ( en bij een paar medepassagiers ook een lach opwekken)
Gelukkig zijn de technolgieen van tegenwoordig zo ver dat we elkaar genoeg kunnen zien en horen, en kunnen we voldoende contact houden!!

Net als jullie ben ik heel benieuwd wat er allemaal op mijn pad gaat komen, en wat ik allemaal ga beleven. Hopelijk gaat het allemaal een klein beetje volgens verwachting, zo niet dan stellen we die verwachting toch gewoon bij... :P (open minded guys!)

Ik wil iedereen bedanken voor het geweldige afscheid!! Donderdag was geweldig, vooral de dansclinic om 3 uur ’s nachts (thanks to bram!!), probeer hem in tenerife ook in te voeren..
Ook Lianne en Bart, bedankt dat ik een beetje afscheid mocht nemen van de familie op jullie bruiloft!! Het was een geweldig feest, en hoop dat jullie nog heel veel jaren mogen nagenieten van deze bijzondere dag!

Ook iedereen bedankt voor de geweldige foto’s en verhalen heel leuk om dat allemaal te lezen, daar ga ik zeker nog heel vaak naar kijken en opnieuw en opnieuw lezen!!! Echt heel leuk!!!

En dan wens ik iedereen heel veel succes er toch iets van te maken zonder mij!!

Pap, mam, zussen ook jullie super bedankt voor het lange uitzwaaien!!! (en voor een mooie pyama!)
En tuurlijk ga ik jullie missen!!


Bij aankomst in het huis waren de meeste op het strand en de rest lag met een kater in bed van de vorige wilde nacht!!
Maar gelukkig waren ze blij mij weer te zien, en hebben we samen een film zitten kijken. Nadat ik de cadeau’s had uitgedeeld waar ze allemaal heel blij mee waren en meteen geconcentreerd de brieven gingen lezen.
Ook natuurlijk hard gelachen om Eugine (fronkey)
Joe en shiela heb ik hun cadeau gegeven toen ze terug kwamen van het strand, en joe was al meteen rond aan het springen met zijn handpop, en shiela kon niet geloven dat er kaneelkoekjesbestonden met chocola eromheen OOH MY GOD, DELICIOUS!! (chocoladepepernoten)
Daarna heb ik iedereen die ook net terug was van het strand nog even leren kennen, en er zijn echt veel nederlanders nu. Maar er hangt weer een lekkere sfeer!!

Vandaag heb ik lekker uitgeslapen, en ben ik niet mee naar het strand gegaan. Ben mijn tas een beetje aan het uitpakken geweest, maar moet nog even wachten op kastruimte tot shiela en joe weg gaan deze week. Heb me lekker gesetteld vandaag, heerlijk!!

Vanavond hebben we een meeting en waarschijnlijk krijg ik dan wat meer duidelijkheid over alles...

En nu ga ik even naar de bakker lopen voor een lekkere lunch.


Hele dikke kus/knuffel!!
Voor iedereen die ik ga missen, maar vooral iedereen die mij gaat missen!!!!!

XXXX

p.s. nu al een bericht betekend misschien wel heel veel berichten!!

  • 18 September 2011 - 14:47

    Suzanne:

    Aaaaaaaah super leuk Berdie ik ga je blog zeker in de gaten houden! Echt geweldig dat je dit allemaal gaat doen :D :D te raar dat jij daar nu gewoon zit!
    HAHAHA ik moest echt heel hard lachen om dat stuk over Joe en Sheila, gelukkig waren ze er blij mee!! hahahaaa!
    HAVE FUN baaabe!!! UAAA UAAA
    u-u-u-u-u-u-u-u! XXXXXXXXXX

  • 18 September 2011 - 14:52

    Lieke:

    Hee nichtje, super om te lezen dat je al lekker gesetteld bent. Ben benieuwd naar de rest van je verhalen het komende jaar! Ik ga ze zeker lezen! XXX

  • 18 September 2011 - 17:25

    Mama:

    Thuis dringt het pas echt tot je door, nu is ze weg voor een hele lange tijd, maar ik denk maar steeds een jaar is toch sneller voorbij dan je denkt.
    Schat geniet er vooral van en hoop dat vele dromen/gedachten waar zullen worden. Gelukkig is er inderdaad veel techniek zodat we ook veel contact kunnen houden.
    Kusjes van pap en mam

  • 18 September 2011 - 17:32

    Stefanie:

    Hi Berdie,
    Zit jij in Spanje???
    Wat goed van je!
    Ik wens je heel veel plezier.
    Dikke kus Stefanie

  • 18 September 2011 - 18:25

    Haai:

    Hey you!

    Ja ja zelfs El leest je berichtje! Leuk om te lezen!
    Nou leuke jy geniet er lekker van!! Enne drink af en toe een borrel op ons he:)

    Dikke kus

  • 19 September 2011 - 13:46

    Natasja:

    kei leuk ik ga je volgen!!! maar dat wist je al :-) liefs natasja

  • 19 September 2011 - 16:59

    Marieke:

    Hey sister!!!
    Ik kan ondertussen weer gewoon praten haha. Goed dat je al lekker gesetteld bent! Ik ben nu al jaloers op het strand enzo... Ik kom zeker een keertje bij je langs! En de rest van de tijd dat ik helaas niet daar heen kan komen zal ik je dan zo maar volgen.

    Xxxxjes van je zussie

  • 19 September 2011 - 19:30

    Willemiek:

    He zussie,

    Je kreeg ons inderdaad weer aan het lachen met je pauwimitatie!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet had verwacht dat je het ook in de rij naar de gate zonder dat wij bij je stonden nog zou durven!!! Veel plezier en geniet van het strand!! Ben je je vision niet vergeten??

    X je grootste zus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Tenerife

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

Verassing!!

16 Oktober 2011

Hola Guapos

02 Oktober 2011

Plannen zijn gewijzigd...

18 September 2011

Afscheid en Aankomst
Berdie

Actief sinds 17 Sept. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 27691

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 01 Mei 2012

Sierra Leone

17 September 2011 - 30 November -0001

Tenerife

Landen bezocht: