Hola Guapos - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Berdie Slits - WaarBenJij.nu Hola Guapos - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Berdie Slits - WaarBenJij.nu

Hola Guapos

Door: berdieslits

Blijf op de hoogte en volg Berdie

16 Oktober 2011 | Spanje, Madrid

HOLA GUAPOS

como estas?
Aqui es perfecto!
Hablo un poco espanol.
pero voy a seguir hablando en holandes!!

Ik ben nog steeds in Tenerife, waar ik me ook nog steeds prima vermaak!!
De groep is erg gezellig, en vooral in de avonden en weekenden maken we veel lol!

Vorig weekend zijn we weer op stap geweest en een keer naar een andere bar geweest, normaal gaan we altijd naar OASIS.
Maar nu voor de verandering naar CREAMS, waar het heel gezellig was..
5 euro voor 2 cocktails en 3 shotjes om te beginnen, dat zijn van die leuke lok truckjes die wij helemaal niet erg vinden..
Daarna hadden we niet heel veel meer drank nodig want van te voren hadden we in het huis al flink zitten drinken tijdens een leuke quiz.
We proberen namelijk iedere week iets leuks te doen met iedereen in het huis, en vorige week was het mijn beurt.
Ik heb het idée van de Slits familiedag gejat, had iedereen gevraagd om een baby foto aan me te geven.
Daarnaast heb ik veel genate foto’s van iedereen gebruikt, Thanks to facebook!!
Iedereen was heel enthousiast en vond het heel leuk!!
Dankzij die quiz was ik ook volunteer of the week...

Die zaterdag zijn we met een paar man gaan eten bij Antonio, een barretje in een dorpje verderop La Camella.
Geweldige gegeten (inktvis) en heerlijk zitten auwehoeren.. Samen met Antonio, die ons als dessert ook wat schnaps gaf.. Na het eerste rondje vonden een paar van ons die shotjes wel heel lekker (waaronder ik :$) en kregen we er nog meer van onze geliefde Antonio..
Letterlijk 1,5 fles die we intotaal van hem gekregen hebben, dus bedenk zelf maar hoe gezelig het was

En op zondag hebben wel lekker relaxed uitgeslapen en rustig aan gedaan.
De rest van de week was weer hard werken, ik ben op dit moment over het algemeen bezig met contactgegevens zoeken voor eventuele samenwerkingen en sponsoren en de ontwerpen voor Ghana.
Oh en had ik de buurvrouw Teresa al ooit genoemd?
Bij deze Mamita Canaria, is een geweldige vrouw die alles wat ze maar kan doet voor AWF.
En daarnaast is ze heel gezellig en ziet ze mij als haar grote vriendin, tegen wie ze alles kan zeggen. Dankzij haar leer ik dus ook spaans praten want ze kan maar een beetje engels.
Maar serieus een geweldige vrouw, die ook met ons mee op stap gaat soms lunch voor ons maakt en de was doet... nja wat je maar kan verzinnen.
Ik heb in ieder geval heel veel lol met haar!!
Dit weekend ben ik niet op stap geweest maar hebben we gezellig in het huis zitten drinken en zaterdag de hele dag op het strand gelegen.. Wat echt een heerlijke en geweldige dag was.
Ik heb gevoeld hoe het is om zeemeermin te zijn en daarna opeens benen te hebben.. (zie foto’s op facebook )
Op het einde van de dag zagen we namelijk heel dicht aan het strand gigantische butterfly rays (roggen). Minstens 2 meter breed, echt geweldig om te zien en om mee te zwemmen!!
Toppunt van de dag, iedereen was zo onder de indruk, dus hopelijk volgende week weer. Daarna hebben we met eenman of 17 zitten eten bij een restaurantje aan de boulevard in Puerto Colon.

En vandaag weer een lekker rustig dagje, en een beetje werk doen want Ed komt dinsdag terug en dan moet ik het een en ander af hebben.
En hopelijk weet ik dan komende week ook meer over de planning van komende maanden..
Want ik vind het natuurlijk helemaal geweldig hier, maar vind het ook helemaal niet erg om ook echt mn handen uit te steken en iets te gaan doen ergens anders..
Des te sneller is het kerst en oud en nieuw, wat ik toch hier in Tenerife ga vieren..
Maar daar kijk ik echt enorm naar uit, want ik heb de beste en liefste vriendinnen die je maar kan hebben ( ze doen het natuurlijk ook een beetje voor zichzelf ;) ) maar die komen hier oud en nieuw vieren!!!
En Kerst wordt ook geweldig, want dan zijn zoiezo Debbie en Suzanne hier en misschien onze vrienden uit Engeland!!

En natuurlijk zusjes!!! Ik vind het heel jammer dat ik niet met jullie Kerst kan vieren, maar daarnaast 1 keer in mn leven een totaal andere Kerst kan natuurlijk geen kwaad...
Kerst wordt voor jullie ook heel gezellig zonder jullie drukte(gang)maker...
Ik kan niet vaak genoeg sorry zeggen, maar jullie begrijpen me hopelijk wel!!

Nou ik ga maar weer eens afronden..
Hopelijk volgend verhaal heb ik meer te vertellen over wat me te wachten staat en waar ik allemaal heen ga komende maanden..

Hele dikke Kus
vanuit het zonnige (ja ben weer verbrand) Tenerife!!

  • 16 Oktober 2011 - 16:48

    Suzanita :D:

    Berdita!! Estoy tan orgullosa te ti! Teresa puede enseñarte el español mejor que la 'profesora' :p
    SUPER vet dat jullie die roggen zagen!
    Heb je al op de boot gezeten inmiddels? Saludos a todos allí y hasta prontoooo <3

  • 16 Oktober 2011 - 16:56

    Marloes:

    Heee berdie!
    Klinkt allemaal heel erg gezellig daar! Als het in het weekend soms te gezellig wordt en je toevallig een of andere beker wint .. dan moet je bij Miquel zijn! want die heeft hem afgelopen vrijdag gewonnen, haha. Hij was er erg trots op dus heb ik hem maar meteen afgeleverd. :D
    Hopelijk mag je binnenkort ook echt iets gaan bouwen en ik wens je nu alvast een hele gezellige en mooie kerst toe wat ik wel verwacht dat dat lukt en natuurlijk een mooi oud en nieuw met je vriendinnen!
    X Marloes

  • 16 Oktober 2011 - 20:02

    Inge:

    Hola nena...

    Es que bien para leer su historia!

    Geniet er maar van want het gaat zo snel voor bij...

    Te extrano!
    Un beso grande!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Tenerife

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

Verassing!!

16 Oktober 2011

Hola Guapos

02 Oktober 2011

Plannen zijn gewijzigd...

18 September 2011

Afscheid en Aankomst
Berdie

Actief sinds 17 Sept. 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 27692

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 01 Mei 2012

Sierra Leone

17 September 2011 - 30 November -0001

Tenerife

Landen bezocht: