Verassing!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Berdie Slits - WaarBenJij.nu Verassing!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Berdie Slits - WaarBenJij.nu

Verassing!!

Door: berdieslits

Blijf op de hoogte en volg Berdie

30 Oktober 2011 | Spanje, Madrid

Hier is weer een berichtje vanuit Tenerife..
Vorige week vrijdag is Debbie ook weer terug gekomen, en we hadden gepland lekker te gaan stappen en een lekker weekendje op het strand te hebben.
Maar het lijkt of niets hier gaat zoals het gepland is, wat soms irritant kan zijn maar soms eigenlijk ook wel leuk. We zien wel wat er gebeurt en ik laat het allemaal lekker op me afkomen.. In de redelijk relaxte modus.
Ed kwam namelijk donderdag avond aan, en gooide meteen roet in de mooie plannen die iedereen had gemaakt voor dat weekend. Er moest hard gewerkt worden dat weekend, want maandag vertrok hij weer.
Gelukkig zijn we wel gewoon op stap gegaan vrijdag, en daardoor was het weekend alleen maar zwaarder. En ook de week leek veel langer te duren omdat we dus eigenlijk niet echt een weekend hadden gehad.
Het was dus weer een drukke week want we hadden allemaal van Ed weer extra taken gekregen.

Ik heb de taak gekregen om nog een ander ontwerp te maken, voor een vrijwilligersbasis voor in verschillende landen. Wat tot nu toe een heel mooi ontwerp is, het is een moeilijk ontwerp waardoor ik nogal wat frustratie momentjes had omdat ik er niet uit kwam. Maar natuurlijk uiteindelijk opgelost, en het ontwerp is nu bijna af.
Daarnaast zijn jason en ik bezig een workshop op te zetten: Green Building & Eco Design. En moeten we ons flink gaan verdiepen in Bamboo, want daarmee gaan we de meeste dingen bouwen en Ed wil dat ik ontwerpen maak voor interieur en tuinmeubelen van bamboo. Waar ik heel enthousiast over ben, creatief met bamboo!!!

Daarnaast hebben we het terras van het huis verbouwt, waardoor het een vele beter inrichting heeft wat veel fijner oogt en gebruikt kan worden. Dat was een leuke dag deze week, een spontane actie met een geweldig resultaat.

En dan hebben we natuurlijk nog afgelopen weekend...
Pff... weet niet of ik daar alles van wil vertellen.
Nja vrijdag hadden we een haloween party, waarvoor ik naar mijn eigen zeggen een geweldig kostuum had (zie foto’s facebook). Op stap kwamen er zelfs onbekende mensen naar me toe om te vragen of ze met mij op de foto mochten..:P
Laten we het er maar op houden dat het een geweldige avond was... (iets te zat...)
Maar...!!!! Op het randje van de beker winnen... Dus ik weet nog steeds tot hoe ver ik precies kan qua drinken ;)...

De rest van het weekend is heel rustig geweest, het was geen geweldig weer dus we zijn wederom niet naar het strand gegaan.. Zaterdag een lekker dagje heel comfortabel in mn bedje, en ’s avonds met een groep van 13 mensen wezen uit eten in een Nederlandse tapas bar (geen succes voor de vegetariers, die kregen alleen onze bijgerechten).. Maar een hele grappige avond..!
En vandaag ook een rustig dagje met voornamelijk films..

Dan heb ik voor sommige mensen misschien wel goed nieuws!!
Ik moet 2 weken naar Nederland om bij scholen langs te gaan voor gesprekken en presentaties om meer vrijwilligers enthousiast te maken en hierheen te krijgen..
Wanneer precies dat is ga ik jullie niet vertellen, ik probeer het een verassing te laten zijn.. Maar het is sneller dan je denkt!!!

Hopelijk heb ik dan ook nog een beetje tijd om iedereen nog eventjes te zien voor ik weer vertrek..
Er staan namelijk voor 2012 een aantal dingen ‘redelijk’ vast..
Februari/Maart gaan we naar Ghana, in april schuiven we door naar Sierra Leone en in Juni zitten we in Sri Lanka...!!
Heel leuk vooruitzicht voor dat jaar dus.. Maar eerst moet ik nog maar eens Kerst en Oud en Nieuw hier overleven met al die gezelligheid hier..!!!

Hele dikke kus vanuit het (komende week) Zonnige Tenerife..

En Tot Snel!!

  • 31 Oktober 2011 - 20:22

    Inge Vervoort:

    Hola nena...

    Klinkt goed enleuk allemaal..
    Ik ben benieuwd of je straks weer kunt wennen in nederland...
    Ik dus echt niet...
    Ben nu bijna 3 maanden thuis en zou het liefste vandaag nog weggaan... Haha... Mja nog eve en dan is het voor mij ook weer zover...

    Wat leuk dat je naar nederland komt!
    We moeten zeker even contacte!!
    Want we hebben niet echt heel veel tijd gehad voordat je weg ging...

    Take care love!

    Besos x

  • 01 November 2011 - 11:37

    Berdie:

    Thanks inge voor je actieve reacties!!
    Heel leuk..

    Maar van de ene kant heb ik ook helemaal geen zin om terug te gaan..
    Wel om iedereen weer te zien natuurlijk, zodat ik er weer ff tegen aan kan :)

    Maar ik geniet hier zo erg!! Het weer is geweldig, niet meer iedere dag heel zonnig maar kan nog steeds in een hempje en een korte broek rondlopen overdag..
    Maar niet alleen het weer de mensen de sfeer en het werk is allemaal geweldig..

    Maar natuurlijk kunnen we wel meeten.. ik ben er 2 weekenden volgens mij dus komt goed!!

    XXX
    En groetjes aan iedereen bij jullie thuis!!

  • 13 November 2011 - 17:19

    Ans:

    Wat hoor ik heb je dan eindelijk de beker gewonnen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Tenerife

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

Verassing!!

16 Oktober 2011

Hola Guapos

02 Oktober 2011

Plannen zijn gewijzigd...

18 September 2011

Afscheid en Aankomst
Berdie

Actief sinds 17 Sept. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 27694

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 01 Mei 2012

Sierra Leone

17 September 2011 - 30 November -0001

Tenerife

Landen bezocht: