Plannen zijn gewijzigd... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Berdie Slits - WaarBenJij.nu Plannen zijn gewijzigd... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Berdie Slits - WaarBenJij.nu

Plannen zijn gewijzigd...

Door: berdieslits

Blijf op de hoogte en volg Berdie

02 Oktober 2011 | Spanje, Madrid

Ok, daar ben ik weer..
En nog steeds in Tenerife, waar ik heerlijk aan het genieten ben!
De weekenden zijn het meest genieten, want dan kunnen we lekker relaxen op het strand nadat we de avond er voor flink hebben genoten door op stap te gaan..
En doordeweeks is het vooral heel hard werken en tussen door genieten van het mooie weer en alle gezellige mensen hier in huis!

Heel veel spannende dingen heb ik nog niet echt mee gemaakt, maar ondanks dat vermaak ik me perfect hier!! Heel veel kan ik jullie dus niet vertellen maar waarschijnlijk als ik eenmaal bezig ben, is er uiteindelijk toch een hele lap tekst uit gekomen.
Maar jullie zijn natuurlijk al lang blij eventjes een interressant verhaaltje te lezen zonder er ook echt bij na te moeten denken Nou hier komt jullie ontspannings momentje:
Waar ben ik mee bezig wil iedereen natuurlijk weten. Afgelopen 2 weken zijn we vooral bezig geweest met contactengegevens zoeken van de juiste persoon in een bedrijf of universiteit en dergelijke. Om daarna met die mensen contact op te nemen over eventuele samenwerkingen, presentaties en hopelijk sponsering.
Wat heel hard nodig is om al onze projecten te kunnen financieren.

Daarnaast ben ik ook nog bezig met de ontwerpen voor Sierra Leone en Ghana, deze week heb ik het ontwerp van het receptie gebouw in Sierra Leone afgerond. De ontwerpen staan op internet en de reactie van de lokale bevolking daar was geweldig! Zij gaan er nu voor zorgen dat we toestemming krijgen om te gaan bouwen, maar dat gaat wel goed komen.

En naast al die dingen zijn ik en jason (de 2e persoon van mijn 2 koppige team) bezig met een cursus op zetten voor meer inkomen en bewustwording van het ecologisch bouwen. Daarvoor zijn we naar een plaatsje geweest hier in tenerife waar 35 eco-lodges staan. Dat was echt geweldig!!! Zo’n mooie ontwerpen dat zelfs ik er stil van werd. Dus dat was me het dagje wel, waar ik veel inspiratie heb opgedaan!!!

Maar goed, jullie vragen je natuurlijk af van waar die titel..
Dat zit zo, we hebben vandaag een e-mail gekregen van ed, waarin de plannen (voor zover die duidelijk waren, haha) gewijzigd werden voor mij en jason.
In eerste instantie zouden we eind october naar afrika gaan om te gaan kijken waar we wat gingen bouwen, en waarschijnlijk ook daadwerkelijk zouden gaan bouwen.
Maar in de mail van ed (vanuit hongarije) stond dat hij wil dat we voor kerst in hongarije en romenie zijn geweest om daar van een 100 hectare boerderij een nieuwe vrijwilligers centrum op te bouwen en verschillende (eco logische natuurlijk) blokhutten te bouwen.
Dus dat wordt ons eerst volgende project in een ander land.
En dan zullen we vanaf januari een paar maanden in West Afrika aan het werk gaan.

Dus een paar veranderingen, maar ik vind het allemaal prima!! Een leuke verrassing om voor kerst al echt aan het bouwen te zijn, wel niet in afrika maar dat gaat maakt me niets uit! Alles wat ik mag gaan doen heeft zoiezo met mijn interesses te maken dus is meer dan welkom!!!

Ik hoop jullie weer even voldoende op de hoogte te hebben gebracht, en hopelijk een beetje heb vermaakt :P

Laat me alle nieuwe roddels en nieuwtjes ook weten vanuit Nederland he ;)
Is de mega massale vrouwenavond een succes geweest?? En natuurlijk de 90’s party in time out??
Baalde wel dat ik daar niet bij kon zijn, mja dat gaat nog wel vaker gebeuren, valt mee te leven als je in ruil daarvoor dit leventje mag leven..

Nou nu ga ik maar eens afronden, want ik moet samen met rachel de bbq voor vandaag verzorgen. Wat hopelijk voor iedereen lekker veel salade wordt want dat hebben we wel nodig na een flink alcoholischweekend :$ (en nee.. ik heb de beker niet gewonnen)

Durf het eigenlijk niet te zeggen, maar mis nederland eigenlijk nog niet echt.. Heb nu ook eigenlijk meer contact met het thuisfront dan toen ik in breda woonde dus nog niet veel om te missen..
Maar dat gaat vast nog wel komen hoor..

Ik geloof natuurlijk wel dat jullie mij missen, of iedereen is nu heerlijk aan het genieten van alle rust.
Want er is nu natuurlijk een groot gat van energie, gezelligheid, humor, drukte, passie en vurigheid in jullie leven...

Ik zal proberen dat via alle mogelijke maniere via internet te vullen zo veel als ik kan..

Ok genoeg gezeverd, ontspannings momentje is over..

Hele dikke kus en een iets zachtere knuffel want ben een klein beetje verbrand :$

Spreek iedereen snel, oftewel schroom je niet om me toe te voegen op skype!!

Oh en foto’s zal ik via facebook uploaden zo, zijn nu alleen nog maar stap foto’s

  • 03 Oktober 2011 - 10:09

    Tiny Slits:

    Leuk, even zo'n klusje in Europa er tussendoor. Moet wel zorgen tijdig in Afrika te zijn anders is het jaar dadelijk al om.
    En ja hoor het is thuis wel wat stiller als normaal. Niet alleen jij maar ook al je vrienden en vriendinnen zien we nu even niet. Veel succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Tenerife

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

Verassing!!

16 Oktober 2011

Hola Guapos

02 Oktober 2011

Plannen zijn gewijzigd...

18 September 2011

Afscheid en Aankomst
Berdie

Actief sinds 17 Sept. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 27689

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 01 Mei 2012

Sierra Leone

17 September 2011 - 30 November -0001

Tenerife

Landen bezocht: